De bouwblokken van Smartbound

 

Consultancy

Smartbound zoekt voor u uit wat de beste oplossing is voor uw vraagstuk. Door in overleg te bepalen waar uw pijnpunten liggen, kunnen SalesQ en ContentXperience voor u bepalen welke aanpak het beste bij uw organisatie past. Een volledige campagne: van design tot resultaat.


 

Inbound Marketing

Inbound marketing is een vorm van pull-marketing: de interesse van potentiële klanten winnen door interessante informatie te bieden. Met relevante content probeert inbound marketing ervoor te zorgen dat bezoekers hun gegevens achterlaten. Resultaat is het binnenhalen van een kwalitatieve lead.


Outbound Sales

Smartbound combineert inbound marketing met de outbound gedreven sales-benadering. Door inbound marketing te combineren met outbound sales kunt u op korte termijn resultaten behalen door een zeer gerichte benadering van de markt.


 

Online Marketing

Online marketing geeft de smartbound-aanpak een nog grotere boost. Met online marketing zorgt u voor meer traffic naar uw campagnesite of landing page. Meer traffic betekent meer leads, en meer leads betekent meer klanten.


 

Lead Management

Door lead management heeft u altijd inzicht in welke fase uw potentiële klant zich bevindt. Dit is belangrijk voor het warmhouden, ofwel “nurturen” van leads. Warme leads zijn eerder geneigd en bereid om over te gaan op een verkoop en dus te converteren tot klant.


 

Marketing Analytics

Door gebruik te maken van de Smartbound-benadering, verzamelt u ontzettend veel waardevolle data. Van data wordt Smartbound slimmer. Door al deze data te analyseren, kunt u in de toekomst betere beslissingen maken en nog meer resultaat halen uit uw Smartbound-campagnes.

Marketing automation-partners